quantumdeeltjes zien in je oogbeeld

  • fred elzinga

    avontuur bestaat nog in de natuurkunde,ik heb geen deeltjesversnellers of apperatuur nodig om quantumdeeltjes waar te nemen,in tegenstelling om in een donkere kamer fotonen waar te nemen,gebruik ik een gloeilamp of een tl buis,daglicht mag ook,ik heb enorm veel licht nodig,om mijn ogen te conzentreren in het licht,deze hadronendie ik waar neem ,gaan door mijn gewone oogbeeld heen,ik zie deze hadronen verschijnen en verdwijnen ,ik ken de tijdsverval van hadronen en de nanometers schaal,die speelt in mijn quantumfysica waarneming geen enkele rol,wil je ook quantumdeeltjes waar nemen,daarbij zal ik je helpen,met mij conzentratie vermogen, afz.fred elzinga franklinstraat 6 1221hb hilversum

  • Paulus

    Droom jij maar lekker verder!

  • Asterix

    Godverdikke, deze Fred kom ik ook overal tegen, met telkens hetzelfde onzin-bericht. Wordt je dit zelf niet beu, Fred?

  • Prof.dr.K.Verhaegh

    Geachte heer, De donkere vlekjes welke zich voorbewegen in uw gezichtsveld,en soms als kleine bewegende slangetjes rondcirculeren wordt Mouche Volante genoemd, dit is een totaal onschuldig iets.Vanzelfsprekend kunt u mij contacteren voor verder onderzoek.