marianne van herwerden

  • tiny

    hallo

    ik ben op zoek naar informatie over marianne van herwerden

    ik zit in 4 havo en moet hier voor anw van meneer gerrits

    een werkstuk over maken.

    alvast bedankt.

    groetjes xxx tiny.

  • Bart

    Hoi Tiny

    Probeer het eens op www.google.nl, “geavanceerd zoeken”, “met exacte zin” marianne van herwerden

    Volgens mij moet je dan wat kunnen vinden

    Succes,

    Bart

  • Marianne van Herwerden

    Hoi Tiny!

    Wat leuk, ik ben Marianne van Herwerden!

    Ik zit zelf nog maar in drie VWO, dus ik ben een jaartje jonger dan jij.

    Even iets over mijzelf vertellen:

    ik kom uit het rivierengebied, ben 1 meter 69 lang, heb halflang sluik blond haar en draag een kleine, donkere bril.

    Mijn hobbies zijn tennissen en zwemballet.

    Verder doe ik veel aan knutselen en hou ik van lange afstandswandelingen (bv. in de Alpen).

    Mijn lievelingsgerechten zijn - niet erg origineel - patat met frikandel en macaroni met ham.

    Ik heb nog twee broertjes en een oudere zus. Verder hebben wij nog een hond en wat kippen.

    Wil je nog meer over mij weten, neem dan via dit prikbord contact met mij op.

    Groetjes van Marianne van Herwerden

  • Anouk

    Geachte Brilaap,

    De informatie is zeer nutteloos voor ons PO en het slaat nergens op.

    Ga een leven zoeken, niet heel de wereld draait om jou.

    Veel succes met knutselen, hopelijk kun je dat wel.

    M.v.g.

  • M.

    Geachte Anouk,

    ik vind uw reactie een beetje overdreven gezien de omstandigheden.

    Iedereen kan fouten maken en hier is duidelijk sprake van een misverstand.

    Uw bericht is volledig ongepast en ik vraag u nu vriendelijk om uw excuses aan te bieden.

    m.v.g

    p.s. ga zelf een leven zoeken

  • Anouk

    Geachte M. ,

    Ik vind het heel zwak dat u uw naam niet vermeldt op dit forum en mij wel aanspreekt met mijn volledige naam.

    Maar verder snap ik uw reactie volkomen, ik had niet zulke met zulke grove taal moeten spreken tegenover een meisje met een jampotbril en waarschijnlijk een hoofd vol acne die hier vanaf probeert te komen door het maken van lange afstand wandelingen. Mijn welgemeende excuus. Als u het nog ergens anders over wilt hebben hoor ik het graag.

    TOEDELEDOKIE

  • Myrthe

    Hallo A.

    Wat is dit nou?! Wat een onbeschofte reactie! Speciaal voor u vermeld ik hierbij mij volledige naam

    en spreek ik u aan met A. wat heel goed past bij uw criminele daad..

    Ik zou graag willen weten hoe u er zelf uitziet voordat u anderen beoordeelt.

    Maar wat fijn dat u het vraagt, ik zou het graag willen hebben over die acne. Dit is namelijk een zeer

    serieus onderwerp mocht u dat nog niet weten. Ik heb er zelf stiekem ook wel een beetje last van.

    Weet u hoe ik dit kan oplossen of iemand anders op dit forum?

    b.v.d