statische elektriciteit, wat te doen ?

  • Maaike

    hallo allemaal,(:P)

    ik houd mijn PPP over elektriciteit wie wil ff iets sturen

    over wat elektriciteit kan doe?

    stuur maar gwn hier over deze site:P

    B) groetjes Maaike

  • carl

    Hoi hallo, ik kan dat. Die vervelende felle tikken als je uit de auto stapt.

    Heb ook van alles geprobeert.

    wat redelijk goed helpt is een schapenvacht.

    vgr carl

  • PRIKBOORTJES

    hoiX((:D(:P)

  • anna

    Ik krijg ook overal een schok van. Word er niet goed van, zelfs van de waterstraal uit de kraan! Laatst wou ik de tv uitzetten en daar kreeg ik ook een schok van, tv deed het ook gelijk niet meer. De monteur zei dat ik de stekker er even uit moest halen en dan weer erin doen. Dat werkte wel. Tegenwoordig leg ik mijn hand op de muur voordat ik de tv uit zet. Dat helpt wel. Maar zelfs als de kat op schoot komt liggen en ik wil haar aaien krijgt ze een schok en die voel ik dan weer in mijn been. Ik heb ook van die bakjes aan de verwarming hangen en vul ze geregeld bij, maar volgens mij helpen die dingen niet. Ook doe ik elke dag een raam of deur los, dat helpt ook niet, maar is wel gezond dus dat blijf ik doen. Als ik mijn trui 's avonds uitdoe lijkt het wel gaaf met al die vonkjes. Volgens mij is er ook niet echt een remedie voor.

  • paul

    help.

    heb nieuwe zetels gekocht,..en ben elektrisch geladen geworden.

    de vonken springen eruit .

    men vrouw loopt van mij weg .

    wat doe ik eraan.

    help mij

    .

  • D.van Beusichem

    Ik krijg steeds een schoje van mijn aluminium aanrechtblad. Wat is hieraan te doen?

  • hamza

    je bent een hoer

  • Mia

    Heb erg veel last van schokken,kan niks aan raken want dan heb ik weer een schok te pakken.

    Als ik de kraan aan doe laat ik de beker vallen .

    De deur krukken in huis ,als ik mijn klein dochter aan raak dan schrikt ze van mij .

    Oma je doet me zeer ,mijn zoon had de iPad in handen wou hem pakken in ja hoor mam wat doe je nou weer een schok in hij voelt het ook.

    Ben het zo zat ,het doet ook nog zeer vonken komen er af .

    Groetjes mia Lenting

  • je moer

    je moeder